laugardagur, ágúst 27

Bilad

Asta og Amundi eru i heimsokn :o)

Netid heima virkar ekki svo eg dro thau med a bokasafnid, hef ekki skodad postinn minn i viku og hef ekkert getad bloggad fra eg kom heim fra Noregi. Kemur samt ekkert blogg nuna thvi thau eru ad bida eftir mer, nadi ad setja inn myndir fra Noregi a myndasiduna mina, (til hægri) thid getid kikt a thad thangad til ad netid er komid i lag hja mer og eg fæ tima til ad skrifa nokkra linur um Noregsferdina miklu, reunionid, HOLBÆK og heimsoknina fra A og A.

Heyrumst

Ps. Habba til hamingju med afmælid

1 ummæli:

Nafnlaus sagði...

Hej Gugga

Jeg forstår ikke meget af hvad der skrives... Sigga siger at jeg ikke har læst en skid, men derfor kan jeg jo godt sende en hilsen og mangfoldigøre det danske imperialistiske sprog...

Håber det går godt i det danske sommerland, det er jo ved at være et stykke tid siden...

Men vi får vel snarligt mulighed for at mødes igen, det kunne være hyggeligt.

Er du egentlig færdig på uni, eller
skal du igennem flere semestre?

Nå men hils din forlovede

Mange hilsner

Siggas, undertrykte mand